آزمون 2 قلم چی

دل نوشته های من

همه چیز از همه جا

 سر جلسه دومین آزمون از سالن اومدم بیرون به زرافه (پشتیبان قلم چی) میگم: آقای ... من منبع آزمون ندارم میشه لطف کنید فردا برام بیارید؟؟؟

با یه قیافه عاقل اندر سفیه زل زده به من میگه:إإإإإإإإإإإ؟؟؟چرا زودتر نگفتی؟؟؟

-شرمنده اما حالا نمیتونید تا شنبه بهم برسونید؟؟؟

-باشه با این شماره ..... تماس بگیر بگو با نتیجه ها بفرستن!

-باشه ممنون لطف کردید!

دو قدم رفتم اون ور تر دختره پیش ریاضی بود اومده با تعجب میگه:إإإإإإإ!؟ .... بهت شماره داد؟؟؟؟

-خب آره

-که باهاش دوست بشی؟؟؟

-خب آره

-قبول کردی؟؟؟

-خب نـــــــــــه!

-إإإإإإإإإ چرا؟؟؟؟

-دماغش مشکل داره قدش هم 2 متره که کمه قیافه اش هم تابلوئه 27 سال هم زیاده

-خب شمارشو بده من بهش زنگ بزنم

-باشه یادداشت کن 33....... فقط به خانم.... بگو یه منبع آزمون 2 انسانی هم بذاره تو نتایج!

-مسخره!

-وا؟؟؟؟به قرآن اگه شوخی داشته باشم من منبع رو واسه آزمون بعدی میخوام!!!



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت22:59---11 دی 1391


همه امتحانا رو گند کاشتن.......................من و تو هم یکیش .......................بیخیال
پاسخ:آره بابا دنیا رو عشقـــــــــــــــــــه!!!!!!!!!!!!!


شیـ♥احسان♥ـطون
ساعت12:17---9 دی 1391
من بودم از خنده مرده بودم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 8 دی 1391سـاعت 18:45 نويسنده farnaz
яima